Όλη η τάξη μας μαζί, από το βράδυ ως το πρωί, να ακούμε μουσική.
Και τα χρόνια να περνούν, φεύγουν αλλά μπορούν πάντα
να μας θυμίζουν τις αναμνήσεις που μας κερδίζουν. Μ.Β.

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Ο Χιονάτος και οι 7 πριγκίπισσες ! (Μια διαφορετική εκδοχή του γνωστού παραμυθιού)



Μια φορά και έναν καιρό ζούσε ένας νάνος που τον έλεγαν Χιονάτο. Τον έλεγαν έτσι γιατί του άρεσε πολύ το χιόνι. Ο Χιονάτος έμενε σε ένα όμορφο, πανύψηλο, φουντωτό δέντρο, μέσα σε μία μεγάλη κουφάλα του, στο καταπράσινο δάσος της Υτζίας. 

Σε αυτή τη χώρα υπήρχε κι ένα μεγαλοπρεπές παλάτι όπου εκεί ζούσαν 7 όμορφες, νεαρές πριγκιποπούλες με τον πατέρα τους, τον βασιλιά Χαμπ και την μητέρα τους, την βασίλισσα Σύλβια. Τις πριγκίπισσες τις έλεγαν Βαλεντίνα, Χρυς, Άρτεμις, Μπιάνκα, Σάλυ, Μάργκαρετ, και Λούλιετ. Όλες τους ήταν οι πιο όμορφες πριγκίπισσες  σ’ όλη τη χώρα. 

Μια μέρα οι προμήθειες και τα τρόφιμα του Χιονάτου τελείωσαν και πήγε στο δάσος να ψάξει. Ξαφνικά μια τρομερή χιονοθύελλα ξέσπασε και ο Χιονάτος δεν είχε που να κρυφτεί εωσότου  κοπάσει. Όταν η χιονοθύελλα σταμάτησε ο Χιονάτος πήγε στο σπίτι του, αλλά δυστυχώς το χιόνι έκλεισε την πόρτα κι έτσι δεν μπορούσε να μπει μέσα. Για αυτό πήγε στο παλάτι για να ζητήσει προσωρινή στέγη μέχρι να λιώσει το χιόνι για να μπορέσει να μπει μέσα στο σπίτι του. Όταν πήγε στο παλάτι συνάντησε το βασιλιά και τη βασίλισσα και τους είπε τι συνέβη. Τότε του έδωσαν ένα δωμάτιο για να μείνει μερικές μέρες. Επίσης θα έμενε εκεί με όρους. Να δουλεύει σαν κηπουρός στους βασιλικούς κήπους και να υπηρετεί τις πριγκηπέσες. Τελικά ο Χιονάτος συμφώνησε και πήγε να γνωρίσει τις πριγκιποπούλες. Μόλις γνωρίστηκαν, όλες τους τον συμπάθησαν και τον έκαναν φίλο τους. 

Οι μέρες κυλούσαν ομαλά όταν ο Χιονάτος ειδοποιήθηκε πως το χιόνι έλιωσε, έπρεπε να γυρίσει σπίτι του. Μα οι πριγκίπισσες ήθελαν να κάτσει γιατί είχαν γίνει καλοί φίλοι και έτσι κι αλλιώς αν πήγαινε σπίτι του θα ήταν πάλη ολομόναχος μιας και η οικογένεια του έμενε αλλού σε άλλη πόλη. Για αυτό  παρακάλεσαν τους γονείς τους να βρουν μία λύση και η λύση βρέθηκε. Ο Χιονάτος θα έμενε τελικά στο παλάτι και τότε αυτός ενθουσιάστηκε μα μετά φαινόταν λυπημένος. 

-Γιατί είσαι λυπημένος αφού μπορείς να μείνεις εδώ μαζί μας; Τον ρώτησε η βασίλισσα.
-Να, αν μείνω εδώ για πάντα θα μου λείψει η οικογένειά μου… Απάντησε εκείνος.
-Βρήκαμε τη λύση. Θα φέρεις την οικογένειά σου να μείνει εδώ μαζί σου και μαζί μας σαν μια ευτυχισμένη οικογένεια. Του είπε η Λούλιετ.
-Ναι αλλά δεν είναι τόσο απλό όσο νομίζετε. Στην οικογένειά μου τα μέλη της είναι 9 μαζί μου!!! Δεν θα χωρέσουμε όλοι μαζί εδώ… Είπε ο Χιονάτος.
-Γιατί είναι τόσα πολλά; Πόσα αδέρφια έχεις; Είπε η Μπιάνκα.
-Έχω 7 νεαρούς, όμορφους, ψηλούς αδερφούς στην ηλικία που είστε εσείς πριγκίπισσές μου. Τον Λεόν, Τιμ, Μαρκ, Άλαν, Άντυ, Σαμ και Λούκας και την μαμά μου αλλά δυστυχώς ο πατέρας μου πέθανε όταν ήμουν μικρός.
-Εντάξει! Το πρόβλημα λύθηκε! Θα έρθουν αύριο στο παλάτι να μείνουν . Κορίτσια, μπορείτε να φύγετε. Χιονάτε έλα λίγο να σου μιλήσω ιδιαιτέρως… Οι αδελφοί σου είπες, είναι όμορφοι, νέοι και στην ίδια ηλικία με τις κόρες μου; Τον ρώτησε η βασίλισσα. 
-Ναι Μεγαλειοτάτη… 
-Άρα είναι και σε ηλικία γάμου σωστά;
-Όπως τα λέτε Υψηλοτάτη…
-Ωραία! Τότε όταν έρθουν ο καθένας θα παντρευτεί την πριγκίπισσα που θα ερωτευτεί. Έτσι όλες οι κόρες μου θα παντρευτούν…! Αυτή ήταν η επιθυμία μου! Μόλις την εκπλήρωσες Χιονάτε! Είσαι πολύ καλόκαρδος και καλοσυνάτος. Μακάρι να βρεις και εσύ ένα όμορφο κορίτσι να παντρευτείς και εσύ! Είπε τρισευτυχισμένη η βασίλισσα.
-Ευχαριστώ πολύ βασίλισσά μου… Σας είμαι υπόχρεος! Απάντησε εκείνος.

Έτσι κι έγινε. Όταν έφτασαν οι αδελφοί του Χιονάτου και συναντήθηκαν, ερωτεύτηκαν κεραυνοβόλα ο καθένας μία από τις πριγκιποπούλες. Η Βαλεντίνα ερωτεύτηκε τον Λούκας, η Λούλιετ τον Λεόν, η Χρυς τον Σαμ, η Μάργκαρετ τον Τιμ, η Άρτεμις τον Άντυ, η Σάλυ τον Μαρκ και η Μπιάνκα τον Άλαν. Όλοι ταίριαξαν μεταξύ τους. Την επόμενη μέρα όλα τα ζευγάρια παντρεύτηκαν και ο Χιονάτος βρήκε ένα κορίτσι σαν κι αυτόν νάνο τη Λίζα και παντρεύτηκαν και αυτοί. Και έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου