Όλη η τάξη μας μαζί, από το βράδυ ως το πρωί, να ακούμε μουσική.
Και τα χρόνια να περνούν, φεύγουν αλλά μπορούν πάντα
να μας θυμίζουν τις αναμνήσεις που μας κερδίζουν. Μ.Β.

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Αστείες μικρές αγγελίες!



Πωλείται τρύπια βάρκα για καταδύσεις σε άριστη κατάσταση. Δώρο ένα σωσίβιο και τα κουπιά. Τιμή συζητήσιμη. 
Τηλ. επικοινωνίας 224100000
Γεωργία

Πωλείται διαμέρισμα πρώτου ορόφου, 90 τ.μ. πολύ καλή κατασκευή. Χρειάζεται  μόνο κάποιες επιδιορθώσεις. Έχει καζανάκι χαλασμένο, σπασμένα πλακάκια και τα παράθυρα έχουν σπασμένα τζάμια. Σημείωση: Λογική τιμή 500.000 ευρώ. 
Πιστεύω ότι βρήκατε το σπίτι των ονείρων σας.
Χρυσάνθη

Γεια σας, είμαι ο κ. Νίκος, ένας χαρούμενος κλόουν. Γέρασα όμως και δεν με κρατάνε τα πόδια μου, οπότε θα ήθελα να σας χαρίσω την πολύχρωμη στολή μου, τα τεράστια παπούτσια μου και την κατακόκκινη μύτη μου.
Όποιος ενδιαφέρεται να γράψει 100 φορές ότι είμαι ο καλύτερος κλόουν και να έρθει να του τα χαρίσω.
Χρύσα

Μαθηματικός πτυχιούχος με πολυετή φροντιστηριακή πείρα, μεταπτυχιακές σπουδές στους Η/Υ παραδίδει καθημερινά γύρο με πίτα στο σουβλατζίδικο "Η Ωραία Ρούμελη".
Η πίτα είναι τυλιγμένη στο πτυχίο των Μαθηματικών.
Άννα

Μαγαζί παπουτσιών με 1100 μυρμήγκια, 1 υπάλληλο, 2 φαντάσματα και 99 παπούτσια της περσινής σεζόν. Για περισσότερες πληροφορίες τηλεφωνήστε σε εμένα.
Δήμητρα

12 Φεβρουαρίου πήγα και αγόρασα ένα παντελόνι από ένα μαγαζί. Το άφησα για να μου το διορθώσουν αλλά δε θυμάμαι  σε ποιο μαγαζί ήταν. Η πωλήτρια ας μου κάνει ένα τηλ.: 69400000 

Άννα







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου